پزشکان

بهترین داروخانه‌ ها در کرج ❤️ سال [1402] + لیست 5 تایی

در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین داروخانه‌ ها در کرج صحبت کنیم، چند نمونه از بهترین داروخانه‌ها در کرج را معرفی کرده و ویژگی‌های آن‌ها برای شما شرح دهیم. به شهر شلوغ کرج خوش آمدید، جایی که دسترسی به خدمات بهداشتی و دارویی باکیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. داروخانه‌ها نقش حیاتی در ارائه داروهای ضروری و توصیه‌های پزشکی به ساکنان هر منطقه دارند.

بهترین داروخانه‌ ها در کرج

این مکان‌ها، جزء مهمی از سیستم بهداشتی هر منطقه هستند و ارتقاء کیفیت و ارائه خدمات بهتر به مراجعین یک داروخانه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های بهترین داروخانه ها در کرج تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

لیست بهترین داروخانه در کرج

نام داروخانه شماره تماس آدرس داروخانه
داروخانه بهبد  02632219050 کرج، خیابان شهید بهشتی،بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی،درمانگاه بهبد، طبقه همکف
داروخانه دی  02634420289 کرج ، خیابان شهید بهشتی ، حدفاصل میدان شهدا و چهارراه طالقانی ، جنب بیمه آسیا ، داروخانه دی
داروخانه ارکیده  02634321620 کرج باغستان بلوار موذن بعد از امام علی رو به روی درمانگاه ستوده پلاک 18
داروخانه امید 02634208482 کرج، گوهردشت، بلوار شهرداری، نبش خیابان 8، پ. 7
داروخانه مهشاد 02632542554 کرج، عظیمیه، ضلع جنوب شرقی میدان اسبی(استقلال)، داروخانه شبانه روزی مهشاد

داروخانه بهبد کرج

داروخانه بهبد کرج

با توجه به اهمیت دارو، نحوه تولید، توزیع و نگهداری آن بسیار حائز اهمیت می باشد. داروخانه بهبود دارای تجربه چندین ساله در زمینه تامین دارو، مکمل و اقلام بهداشتی می باشد. فروش داروهای کمیاب، تایید آنلاین نسخه، پذیرش نسخه الکترونیکی، ساخت داروهای ترکیبی و فروش انواع برندهای آرایشی و بهداشتی از جمله خدمات اپتکا بهبد می باشد.

حضور تمام وقت داروساز و ارائه مشاوره دارویی، کنترل تحویل نسخه به بیماران از دیگر ویژگی های مثبت داروخانه بهبود است. همچنین حضور روزانه مشاوران آرایشی و بهداشتی این امکان را برای مشتریان گران قیمت فراهم می کند تا بتوانند از مشاوره رایگان و تهیه محصولات مورد نظر خود بهره مند شوند.

ویژگی‌های داروخانه بهبود کرج:

  • ارائه انواع مکمل‌های غذایی، داروها و محصولات آرایشی و بهداشتی
  • ارائه انواع داروهای کمیاب و ترکیبی
  • ارائه مشاوره پزشکی و آرایشی

داروخانه بهبود اینستاگرام

آدرس داروخانه بهبود کرج: کرج، خیابان شهید بهشتی،بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی،درمانگاه بهبد، طبقه همکف
شماره تلفن: 09331864547 , 02632219050
آدرس اینستاگرام: instagram

داروخانه دی کرج

داروخانه دی کرج

داروخانه دی در کرج در خیابان شهید بهشتی قرار دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی به مراکز مهمی چون بازی کودکان بادبادک، بیمارستان کمالی و برج آموت و همچنین دکتر لیلا عسگرپور متخصص قلب، کلینیک بهبود، موسسه آموزشی کبیری نزدیک است. ، فست فود و داروخانه پیتو دکتر. فاطمی قرار دارند.

ویژگی‌های داروخانه دی کرج:

  • ارائه انواع داروهای ایرانی و خارجی
  • ارائه انواع لوازم مادر و کودک
  • فروش تجهیزات پزشکی استاندارد
  • ارائه انواع شوینده‌های زناشویی
آدرس داروخانه دی کرج: کرج ، خیابان شهید بهشتی ، حدفاصل میدان شهدا و چهارراه طالقانی ، جنب بیمه آسیا ، داروخانه دی
شماره تلفن: 02634420289

داروخانه ارکیده

داروخانه ارکیده کرج

داروخانه ارکیده به عنوان یک فروشگاه اینترنتی عرضه کننده محصولات سلامت محور و مراقبت زیبایی با امکاناتی منحصر به فرد ( وابسته به داروخانه ارکیده ) ارائه و فروش محصولات غیر داروئی مانند اقلام آرایشی و بهداشتی (انواع کرم‌ها ، مرطوب کننده‌ها ، شوینده‌ها ، مراقبت از پوست و مو ، دهان و دندان و… ) مکمل‌ها (مکمل‌های ورزشی ، گیاهی ، تغذیه ، رژیمی ، ویتامین‌ها ، کودکان و … ) می باشد، برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید.

ویژگی‌های داروخانه ارکیده کرج:

  • ارائه انواع داروهای ایرانی و خارجی
  • فعالیت زیر نظر پزشکان داروساز
  • ارائه مشاوره‌های تخصصی در مورد داروها و مکمل‌ها
آدرس داروخانه ارکیده کرج: کرج باغستان بلوار موذن بعد از امام علی رو به روی درمانگاه ستوده پلاک 18
شماره تلفن: 02634321620

داروخانه امید

داروخانه امید

ویژگی‌های داروخانه امید کرج:

  • برخورداری از کادری مجرب
  • ارائه خدمات زیر نظر پزشکان داروساز
  • ارائه خدمات مشاوره تخصصی در مورد انواع داروها و مکمل‌ها
آدرس داروخانه امید کرج: کرج، گوهردشت، بلوار شهرداری، نبش خیابان 8، پ. 7
شماره تلفن: 02634208482

داروخانه مهشاد

داروخانه مهشاد

ویژگی‌های داروخانه مهشاد کرج:

  • برخورداری از کادری مجرب در داروخانه مهشاد
  • ارائه خدمات زیر نظر پزشکان داروساز
  • ارائه خدمات مشاوره تخصصی در مورد انواع داروها و مکمل‌ها
  • ارائه تخصصی مکمل های ورزشی
  • و…
آدرس داروخانه مهشاد کرج: کرج، عظیمیه، ضلع جنوب شرقی میدان اسبی(استقلال)، داروخانه شبانه روزی مهشاد
شماره تلفن: 02632542554

اهمیت داروخانه‌ ها در کرج

داروخانه‌ها به‌عنوان مراکز ارائه خدمات دارویی، نقش بسیار مهمی در حفظ و ارتقاء سلامتی افراد دارند. آن‌ها به‌عنوان پل ارتباطی بین پزشکان و بیماران عمل می‌کنند و نقشی کلیدی در تأمین داروها و دادن مشاوره‌های عمومی و تخصصی به مراجعین ایفا می‌کنند. از این رو، یافتن یک داروخانه با ویژگی‌های مناسب می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر روی بهبود سلامتی افراد داشته باشد.

با توجه به اینکه کرج شهری پرجمعیت است، نمی‌توان اهمیت داروخانه‌های قابل دسترس و قابل اعتماد را نادیده گرفت. این مؤسسات نه تنها داروها را توزیع می‌کنند، بلکه راهنمایی‌های ارزشمندی را در مورد استفاده صحیح، عوارض جانبی احتمالی و تداخل با سایر داروها ارائه می‌دهند.

معرفی چند تا از بهترین داروخانه ها در کرج + لیست 5 تایی

اکنون که با ویژگی‌های بهترین داروخانه ها در کرج آشنا شدید، چند نمونه از داروخانه‌هایی که ویژگی‌های ذکرشده را دارند، خدمت شما معرفی می‌کنیم:

ویژگی‌های کلیدی بهترین داروخانه‌ها در کرج

انتخاب داروخانه مناسب برای حصول اطمینان از بهترین نتایج مراقبت‌های بهداشتی بسیار مهم است. برای مشاهده لیست بهترین داروخانه‌ها و پزشکان کرج می‌توانید به سایت پزشک کرج مراجعه کنید. در اینجا چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید هنگام تصمیم‌گیری در انتخاب بهترین داروخانه ها در کرج، مد نظر قرار دهید:

داروخانه ۲۴ ساعته

یکی از ویژگی‌های بهترین داروخانه ها در کرج، می‌تواند فعالیت ۲۴ ساعته آن باشد. خدمات دارویی و فوریت‌های پزشکی ممکن است در هر زمانی از شبانه‌روز مورد نیاز بیمار باشند.

نزدیک بودن به محل شما

نزدیک بودن داروخانه به‌خصوص در مواقع اضطراری اهمیت فوق‌العاده بالایی دارد. داروخانه‌ای را انتخاب کنید که موقعیت مناسبی داشته باشد و از خانه یا محل کار شما به‌راحتی در دسترس باشد.

داشتن طیف وسیعی از داروها

یک داروخانه معتبر باید طیف متنوعی از داروها را داشته و شرایط پزشکی مختلف را تأمین کند. در زمان‌هایی که چندین دارو از طیف مختلف مورد نیاز باشد، مراجعه به چند داروخانه مختلف می‌تواند کلافه‌کننده باشد.

کادر حرفه‌ای

کارکنان آگاه با رفتار دوستانه می‌توانند تفاوت قابل توجهی ایجاد کنند. کادر پزشکی و کارکنان داروخانه نقش بسیار مهمی در ایجاد تجربه مثبت برای مراجعین دارند. داروخانه‌های با کادری مجرب و باحوصله می‌توانند به مراجعین اطمینان و اطلاعات لازم را برای مصرف داروها ارائه دهند. همچنین یک داروساز توانمند می‌تواند توصیه‌های ارزشمندی در مورد استفاده از دارو و تداخلات دارویی احتمالی ارائه دهد. توصیه‌هایی که فروشنده‌های معمولی اطلاعاتی در مورد آن‌ها ندارند.

زیرساخت و فناوری مدرن

یکی از ویژگی‌های مهم داروخانه‌های برتر، داشتن زیرساخت‌های مدرن و فناوری پیشرفته است. داروخانه‌های با زیرساخت‌های مدرن می‌توانند خدمات بهتر و کیفیت بالاتری به مراجعین ارائه دهند و به‌راحتی با پزشکان و بیماران در ارتباط باشند.

قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و تخفیف

به هنگام خرید دارو، قیمت و هزینه‌ها مهم هستند. داروخانه‌های معتبری که با مجوز رسمی فعالیت می‌کنند باید قیمت‌ها را منصفانه تعیین کنند و از طریق تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه، شرایط پرداخت را برای مراجعین خود تسهیل کنند. همچنین برخی از بهترین داروخانه ها در کرج، نسخه‌های سنگین را تحت شرایطی، به‌صورت اقساطی در اختیار بیماران قرار می‌دهند.

برنامه‌های سلامت و تندرستی

برخی داروخانه‌ها، برنامه‌ها و خدمات مرتبط با بهبود و حفظ سلامتی را نیز ارائه می‌دهند. این برنامه‌ها می‌توانند به مراجعین در بهبود وضعیت سلامتی کمک کنند.

خدمات حضور و تحویل آنلاین

بهترین داروخانه ها در کرج خدمات آنلاین ارائه می‌دهند! در دسترس بودن خدمات آنلاین داروخانه‌ها، امکان سفارش آنلاین داروها و تحویل به محل مورد نظر، نشان‌دهنده رویکرد پیشرفته داروخانه‌ها است. این امکانات می‌تواند به مراجعین در صرفه‌جویی از زمان و تسهیل فرآیند خرید کمک کند.

بهترین داروخانه ها در کرج با حضور در پلتفرم‌هایی نظیر اسنپ، نسخه شما را به‌صورت آنلاین پیچیده و درب منزل به شما تحویل می‌دهند. این خدمات به‌خصوص برای افراد بیماری که مشکلات جسمانی داشته و برای تهیه دارو قادر به خروج از منزل نیستند، بسیار مهم و حیاتی است.

نگهداری و انبار صحیح داروها

بر کسی پوشیده نیست که داروها باید به‌درستی نگهداری و انبار شوند تا از افت کیفیت و ایجاد مشکلات جلوگیری شود. بهترین داروخانه ها در کرج شرایط دمایی و نگهداری مناسب داروها را رعایت می‌کنند.

محصولات و خدمات مکمل

ارائه محصولات و خدمات مکمل غذایی، از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات شوینده و مراقبت از پوست، محصولات مرتبط با تغذیه و سلامت نوزادان و کودکان و همچنین مکمل‌های ورزشی استاندارد می‌تواند تجربه خرید مراجعین را بهبود بخشیده و از مراجعه بیمار به چندین داروخانه، جلوگیری کند.

آموزش و مشاوره بیمار

ارائه مشاوره عمومی و خصوصی در حد توان و صلاحیت به مراجعین، در خصوص استفاده از داروها و اطلاعات سلامتی، می‌تواند نقش مهمی در بهبود سلامتی افراد داشته باشد. بسیاری از داروها به‌خصوص مسکن‌ها بدون نسخه به‌فروش می‌رسند. بنابراین داروخانه‌ها باید اطلاعات به‌روزی در مورد عوارض و تداخل‌های دارویی داروهای مختلف داشته باشند.

همکاری با متخصصان بهداشت و درمان

همکاری با پزشکان و متخصصان بهداشتی، یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین داروخانه ها در کرج است. به دنبال داروخانه‌هایی باشید که با پزشکان معتبر و متخصصان فعالیت می‌کنند.

سخن پایانی

در این مطلب با ویژگی‌های بهترین داروخانه ها در کرج و ۵ نمونه از این داروخانه‌ها آشنا شدیم. داروخانه‌ها به‌عنوان بخش مهمی از سیستم بهداشتی، نقش بسیار پررنگی در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه ایفا می‌کنند. انتخاب یک داروخانه با ویژگی‌های مناسب این روزها از اوجب واجبات است. نظر شما چیست؟

منبع: سایت پزشک کرج

5/5 - (1 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

‫3 دیدگاه ها

  1. داروخونه بهبد خیلی داروخونه کاملی هست … یکسری داروهای کمیاب هست که دکتر برام تجویز کرده بود ، هر سری رفتم بهبد داشته .. البته چون اطرافش مطب دکتر زیاده اینطور هست و خیلی ام شلوغه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا