پزشکان

معرفی بهترین کلینیک چشم پزشکی در کرج ❤️ سال [1403] + لیست 3 تایی

چشم یکی از اعضای حیاتی بدن است که اهمیت مراقبت از آن برای همه افراد مشخص است. یکی از اقدامات مهمی که برای مراقبت از چشم باید انجام دهیم جدی گرفتن معاینات دوره‌ای چشمی و اقدام به درمان مشکلات بینایی است. با توجه به اینکه انتخاب کلینیک چشم پزشکی در کیفیت مراقبت‌ها و درمان بیماری‌های چشمی تاثیر دارد، تصمیم داریم در این مطلب شما را با ویژگی‌های بهترین کلینیک چشم پزشکی در کرج آشنا کنیم تا بتوانید بهترین خدمات تشخیص و درمانی را دریافت کنید.

کلینیک چشم پزشکی در کرج

لیست بهترین کلینیک چشم پزشکی در کرج

نام کلینیک شماره تماس آدرس مطب
کلینیک چشم پزشکی نورنگاه (گوهردشت) 02634459348 کرج – رجایی شهر – خیابان شهید معینی – کلینیک فوق تخصص و جراحی چشم نور نگاه البرز
کلینیک چشم پزشکی نوردیدگان 02635710 کرج – جهانشهر – بلوار مولانا- کلینیک چشم نوردیدگان
کلینیک چشم پزشکی نور (فردیس) 02635800000 کرج، فردیس،خیابان شهدای فردیس،خیابان سی و نهم

کلینیک چشم پزشکی نورنگاه (گوهردشت)

کلینیک چشم پزشکی نورنگاه

کلینیک چشم پزشکی نورنگاه گوهردشت کرج یکی از بهترین کلینیک های چشم پزشکی در کرج می باشد، این کلینیک با داشتن مجهر به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و متشکل از پزشکان متخصص و فوق متخصص چشم پزشکی در این کلینیک می باشد. کلینیک نورنگاه متشکل از دکترهای حرفه ای با تخصص های قرنیه چشم و متخصص جراحی های چشم میباشد. این کلینیک بالغ بر 12 دکتر متخصص و کادر درمان حرفه ای توانسته جزو بهترین کلینیک های چشم در کرج، از نظر مردم باشد. تمامی خدمات درمان پیر چشمی، آب مروارید، پیوند قرنیه، برسی میدان بینایی و… انجام پذیر است. همچنشن شما میتوانید با کلیک بر روی آیکن اینستاگرام که در ادامه قرار داده ایم، کلینیک نورنگاه را در فضای مجازی دنبال کنید. برای ارتباط، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر بصورت مستقیم تماس حاصل فرمایید. به جدول زیر مراجعه فرمایید:

خدمات کلینیک چشم پزشکی نورنگاه گوهردشت:

  • پیوند قرنیه

پیوند قرنیه (کراتوپلاستی) روشی است که تمام قسمت های آسیب دیده قرنیه را برداشته و بافت سالم جایگزین آن می کند. در بیشتر موارد پیوند قرنیه را کراتوپلاستی می نامند.

  • جراحی شبکیه

جراحی شبکیه ویترکتومی نوعی جراحی چشم است که برای بهبود کیفیت بینایی و درمان برخی مشکلات شبکیه و زجاجیه انجام می شود. شبکیه در واقع بافت حساس به نور چشم است.

  • جراحی آب مروارید

آب مروارید نوعی بیماری چشمی است که روی عدسی چشم ایجاد می شود و منجر به تیره شدن عدسی چشم و به دنبال آن اختلالات بینایی و تاری دید می شود. بیماری آب مروارید در میان افراد مسن شایع تر است.

  • بررسی میدان بینایی

چشم انسان به گونه ای طراحی شده است که هنگام خیره شدن به اجسام کوچک، قدرت مشاهده دقیق جزئیات آن جسم را داشته باشد، زیرا وقتی به یک جسم نگاه می کنید، تصویر آن جسم به مرکز لکه زرد می افتد.

کلینیک چشم پزشکی نورنگا گوهردشت اینستاگرام

آدرس کلینیک چشم پزشکی نورنگاه گوهردشت: کرج – رجایی شهر – خیابان شهید معینی – کلینیک فوق تخصص و جراحی چشم نور نگاه البرز
شماره تلفن: 02634459348 , 02634451208 , 02634452961
ساعت کاری: 8:00 صبح تا 20:30 شب
وبسایت: www.noornegah.com
آدرس اینستاگرام: Instagram

کلینیک چشم پزشکی نوردیدگان

کلینیک چشم پزشکی نوردیدگان

کلینیک نوردیدگان در سال 1380 با همت جمعی از چشم پزشکان در کرج تاسیس گردید که با تلاش بی چون و چرا و خالصانه پرسنل مرکز و استقبال همشهریان محترم خدمات ارائه شده از نظر کمی و کیفی هر روز در حال ارتقاء می باشد. با افزایش جمعیت شهر و بویژه تبدیل کرج به مرکز استان، نیاز به ایجاد یک درمانگاه بزرگ و کاملاً پیشرفته به صلاح شهروندان عزیز احساس شد. این کلینیک همواره سعی بر ارتقای دانش، تکنولوژی و تجربه خود برای فراهم آوری بهترین امکانات برای بیماران داشته است. عمل های انجام شده در این کلینیک موفقیت های بسیاری را به همراه داشت که مدیون زحمات پزشکان و دستیاران حاذق خود میباشد. در ادامه ما تمامی اطلاعات و راه های ارتباطی با کلینیک نوردیدگان را برایتان فراهم آورده ایم. با کلیک بر روی شماره تماس بصورت مستقیم تماس حاصل فرمایید. به جدول زیر مراجعه کنید:

خدمات کلینیک چشم پزشکی نورنگاه گوهردشت:

  • جراحی قرنیه

پیوند قرنیه ، درمان کدورت سطح قرنیه ، جراحی ناخنک با جراحی قرنیه بصورت لیزیک

  • جراحی های شبکیه

جراحی جداشدگی شبکیه ، ویترکتومی و تست های تشخیصی بیماری های شبکیه

  • ارزیابی طول قدامی – خلفی کره

بررسی وجود تومور در داخل چشم ، بررسی ادم قرنیه با استفاده دستگاه های به روز

  • بوتاکس

استفاده بوتاکس برای درمان انحراف چشم، افتادگی پلک ، بلفارواسپاسم، میگرن ،اشک

  • آب سیاه (گلوکوم)

درمان فشار داخل چشم ، درمان عصب بینایی ، قرمزی چشم و تاری دید

  • اصلاح عیوب انکساری

جراحی لیزیک ، لازیک ، PPK ، لیزر کراتومیلوزیس در جا و …

  • بررسی سیستم اشکی

انجام تست شیرمر ، برای بررسی خشکی چشم،سوزش،خارج و احساس جسم خارجی

کلینیک چشم پزشکی نوردیدگان اینستاگرام

آدرس کلینیک چشم پزشکی نوردیدگان: کرج – جهانشهر – بلوار مولانا- کلینیک چشم نوردیدگان
شماره تلفن: 02635710
ساعت کاری: 8:00 صبح تا 20:30 شب
وبسایت: www.noordidegan.com
آدرس اینستاگرام: Instagram

کلینیک چشم پزشکی نور (فردیس)

کلینیک چشم پزشکی نور (فردیس)

کلینیک چشم پزشکی نور فردیس، در محله فردیس و خیابان سی و نهم واقع شده است. و به‌صورت شبانه‌روزی به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهد این مرکز درمانی یکی از یازده درمانگاه در محله فردیس می‌باشد. این کلینیک یکی از بهترین کلینیک های چشم پزشکی در کرج می باشد. با اکثر بیمه ها قرارداد دارند و شما میتوانید از خدمات بیمه طرف قرارداد این کلینیک استفاده کنید. کلینیک چشم پزشکی نور یکی از بهترین، کامل ترین و مجهز ترین کلینیک ها با تخصص چشم در فردیس میباشد. این مرکز دارای کادری مجرب بهمراه پزشکان متخصص میباشد که آماده ارائه خدمت به مردم میباشند. قسمت اول پاراگراف وبسایت این کلینیک را برایتان قرار داده ایم با کلیک کردن وارد شوید. تمامی خدمات جراحی قرنیه، جراحی های شبکیه و… در این مرکز انجام پذیر است. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره با شماره های زیر میتوانید بصورت مستقیم تماس حاصل فرمایید.

خدمات کلینیک چشم پزشکی نور (فردیس):

  • جراحی قرنیه
  • جراحی های شبکیه
  • ارزیابی طول قدامی – خلفی کره
  • بوتاکس
  • آب سیاه (گلوکوم)
  • اصلاح عیوب انکساری
  • بررسی سیستم اشکی

کلینیک چشم پزشکی نور (فردیس)

آدرس کلینیک چشم پزشکی نور فردیس: کرج، فردیس،خیابان شهدای فردیس،خیابان سی و نهم
شماره تلفن: 02635800000
ساعت کاری: 8:00 صبح تا 20:30 شب
وبسایت: www.nooralborz.com

تعریف کلینیک چشم پزشکی، وظایف آن ؟

کلینیک چشم پزشکی به مرکزی تخصصی گفته می‌شود که در آن متخصصان ماهر و باتجربه چشم پزشکی و کادر پرستاری دور هم جمع شده‌اند تا با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات به‌روز دنیا مشکلات بینایی را تشخیص دهند و درمان یا جراحی مناسب آن را انجام دهند.

اما انتخاب کلینیک در کیفیت خدماتی که بیماران دریافت می‌کنند تاثیر بسیار زیادی دارد و در رفع مشکلات و بیماری‌ها موثر است. موارد زیر مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین کلینیک چشم پزشکی در کرج است.

با دقت این موارد را بخوانید و در انتخاب بهترین کلینیک چشم پزشکی به آن‌ها توجه کنید.

  • مجوز کلینیک چشم پزشکی از وزارت بهداشت

یکی از موارد بااهمیت در انتخاب بهترین کلینیک چشم پزشکی مجوز کسب معتبر است. فعالیت کلینیک‌هایی که زیر نظر وزارت بهداشت فعال هستند و پزشکانی که پروانه طبابت دارند باعث می‌شود، مجاز است و باعث می‌شود مراجعه کننده از کیفیت خدمات اطمینان داشته باشد و با خیالی آسوده به کلینیک مراجعه نماید.

  • پزشکان و کادر درمانی متبحر و باتجربه

وقتی از بهترین کلینیک چشم پزشکی در کرج صحبت می‌کنیم، قبل از هر چیز باید اطمینان داشته باشیم پزشکان متخصص و توانایی در آن فعالیت می‌کنند که توانایی تشخیص بیماری‌ها و آسیب‌های چشمی را دارند و می‌توانند بهترین اقدامات درمانی را انجام دهند.

بیماری‌های مختلف چشمی مانندآب مروارید، آب سیاه، عیوب انکساری چشم، درمان عفونت‌های شدید و سرطان‌ها و برداشتن ئوپلاسم و بسیاری از بیماری‌های دیگر نیازمند تشخیص حرفه‌ای و دقیق و متعاقبت آن درمان مناسب هستند.

قطعا پزشک متخصص یا فوق تخصص که توانایی کافی برای تشخیص و درمان مناسب مشکلات چشمی را دارد و بدون اینکه روند درمان را طولانی و بی نتیجه کند، موجب ایجاد آسیب‌های جبران ناپذیر به سلامت چشم می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های ضروری پزشکان یک کلینیک چشم پزشکی معتبر و معروف این است که متعهد باشند و از بین روش‌های درمانی، موثرترین و کم عارضه‌ترین روش را انتخاب کنند. به طور مثال وقتی مشکل بیمار با دارو حل می‌شود، از روش جراحی برای درمان استفاده نکنند و بهترین روش را انتخاب کنند.

  • محیط تمیز و بدون آلودگی کلینیک چشم پزشکی

تمام مراکز درمانی برای حفظ سلامت مراجعان و کادر درمانی باید محیطی تمیز و بدون آلودگی داشته باشند تا زنجیره انتقال بیماری‌های مختلف قطع شود و از سلامتی افراد محافظت شود. چشم عضو حساسی از بدن است که در صورت تماس با عوامل عفونی و بیماری‌زا به سرعت درگیر بیماری می‌شود و بینایی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این ویژگی در کلینیک‌های چشم پزشکی معتبر مورد توجه قرار می‌گیرد.

اگر می‌خواهید به بهترین کلینیک چشم پزشکی در کرج مراجعه کنید، حتما به ویژگی‌ نظافت و تمیزی قسمت‌های مختلف کلینیک توجه کنید و سعی کنید محیط تمیز و بدون آلودگی را انتخاب کنید.

در کلینیک‌های چشم پزشکی معتبر و تمیز از وسایل و لوازم استریل استفاده می‌شود تا خدمات باکیفیتی در اختیار مراجعان قرار بگیرد و ریسک انتقال بیماری‌ها و مشکلات مربوط به سلامت کاهش پیدا کند و مراجعان بتوانند با اطمینان خاطر خدمات چشم پزشکی مورد نیاز را دریافت کنند.

  • پرسنل خوش‌برخورد و وظیفه شناس

برای اینکه بتوانید از بهترین خدمات درمانی و تشخیصی استفاده کنید، باید کلینیکی را انتخاب کنید که پرسنل آن خوش‌برخورد و پاسخگو باشند و با احترام با شما برخورد کنند.

مراجعان برای دریافت نوبت مراجعه و کاهش زمان انتظار یا گرفتن پاسخ سوالات باید بهترین کلینیک چشم پزشکی در کرج را انتخاب کنند تا مراحل تشخیص تا درمان را بدون دغدغه به پایان برسانند. پرسنل یک کلینیک چشم پزشکی باید صبور باشند و بتوانند با درک نگرانی‌های بیماران یا همراهان آن‌ها بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه کنند.یک کلینیک چشم پزشکی معتبر در کرج هم تمام سعی خود را می‌کند تا با پاسخگویی دقیق و منظم رضایت مراجعان را جلب کند.

  • در دسترس بودن مکان کلینیک چشم پزشکی

یکی از ویژگی‌های بااهمیت بهترین کلینیک چشم پزشکی در کرج این است که موقعیت مکانی مناسبی داشته باشد و مراجعان بتوانند بدون زحمت و دردسر به محل مورد نظر برسند و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند. همچنین کلینیک باید در محلی واقع شده باشد که دسترسی به وسایل نقلیه عمومی راحت باشد و محل مناسبی برای پارک خودروهای شخصی در دسترس باشد.

بنابراین به کسانی که در حال تحقیق و بررسی ویژگی‌های بهترین کلینیک چشم پزشکی در کرج هستند توصیه می‌کنیم موقعیت مکانی کلینیک را بررسی کنند تا بعدا برای دریافت خدمات دچار مشکل نشوند.

  • مجهز بودن به دستگاه‌ها و ابزارهای پیشرفته چشم پزشکی

برای تشخیص دقیق بیماری‌ها و مشکلات چشمی فقط تخصص و تجربه پزشک کافی نیست. بلکه باید کلینیک چشم پزشکی مجهز به دستگاه‌ها و ابزارهای پیشرفته و دقیق باشد تا امکان تشخیص درست برای پزشکان فراهم باشد. استفاده از فناوری روز دنیا و جدیدترین فناوری تشخیص بیماری‌های چشم ویژگی مهمی است که در انتخاب کلینیک چشم پزشکی اهمیت دارد.

به طور مثال بهترین کلینیک چشم پزشکی در کرج مجهز به دستگاه‌های توپوگرافی قرنیه، تونومتری، سونوگرافی چشم، توموگرافی انسجام نوری، دستگاه‌های اسکن چشم و فلورسین آنژیوگرافی و دستگاه‌های تشخیصی دقیق است.

  • هزینه‌های خدمات چشم پزشکی در کلینیک

این روزها تامین هزینه دریافت خدمات درمانی و تشخیصی برای بسیاری از افراد با نگرانی همراه است. بنابراین بهتر است قبل از مراجعه به کلینیک درباره تعرفه‌های خدمات بهداشتی و درمانی تحقیق کنید و سعی کنید کلینیکی را انتخاب کنید که بهترین خدمات را با قیمت مناسب ارائه می‌کنند.

بهترین کلینیک چشم پزشکی در کرج به افرادی که تحت پوشش بیمه‌های مختلف هستند، خدمات مناسبی را ارائه می‌کند تا بتوانند با هزینه‌ای مناسب و مقرون‌به صرفه به خدمات پزشکی مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

سایت پزشک کرج با در نظر گرفتن تمام ویژگی‌هایی که نام بردیم، لیستی از بهترین کلینیک‌های چشم پزشکی در کرج را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید خدمات تشخیص و درمانی مطلوب و باکیفیت دریافت کنید و از سلامت چشمان خود محافظت کنید.

جمع بندی

کیفیت خدمات ارائه شده در کلینیک‌های چشم پزشکی در روند درمان بیماری‌های چشمی تاثیرگذار است و می‌تواند از ایجاد عوارض جبران ناپذیر مشکلات چشمی جلوگیری کند. به همین دلیل در این مطلب سعی کردیم اطلاعات دقیق و کاملی درباره ویژگی‌های بهترین کلینیک چشم پزشکی در کرج به شما ارائه کنیم. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

‫4 دیدگاه ها

  1. نوردیدگان ما رفتیم خداییش خوب بود … من مادربزرگم چشماش آب مروارید داشت بردیمش نوردیدگان اوکی شد … خودمم گفتم یه معاینه چشم برم ضرر نداره … رفتم و الان عینکی ام

  2. ما برای آب مروارید چشمای مادر بزرگم رفتیم نوردیدگان … خداییش خوب بود ..بنده خدا خیلی اذیت میشد.. خودمم گفتم یه معاینه کنم چشامو ..و الان عینکی ام

  3. کلینیک نور نگاه برای لیزیک چشمام مراجعه کردم شماره چشمم 7 بود الان دیگه عینک نمیزنم راحت شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا