پزشکانزیبایی

معرفی بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

استقبال طیف گسترده‌ای از خانم‌ها و آقایان از روش‌های جوانسازی پوست، جراحی‌های زیبایی و روش‌های احیا و بازسازی موهای آسیب‌دیده باعث شده کلینیک‌های زیبایی متعددی در سطح شهر تاسیس شود. با توجه به اینکه رقابت بین کلینیک‌ها در ارائه خدمات زیبایی پوست و مو و جلب رضایت مشتریان زیاد است، قصد داریم شما را ویژگی‌های بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت آشنا کنیم. در صورتی که می‌خواهید با استفاده از روش‌های زیبایی پوست و مو درگیر عارضه نشوید و بتوانید سلامتی خود را حفظ کنید، مطمئن شوید کلینیک زیبایی در کرج (گوهردشت) واجد ویژگی‌های زیر است.

بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت

لیست بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج

نام کلینیک شماره تماس آدرس کلینیک
کلینیک زیبایی آوینا 02634092272 کرج، گوهردشت، خیابان آزادی ، نبش یازدهم غربی ، پلاک 9
کلینیک زیبایی سدنا 09369613100 کرج، گوهردشت، نبش خیابان پنجم
کلینیک زیبایی دکتر شفیع زاده 09379182009 کرج، گوهردشت، فلکه اول، برج پارمیدا، طبقه 5، واحد 504
کلینیک زیبایی گوهردشت ۰۹۱۹۲۲۴۴۶۸۰ کرج، گوهردشت خیابان اصلی بین ۹ و ۱۰ غربی ،جنب پوشاک برادران اشرفی مطب پوست و مو گوهردشت

در ادامه به شما عزیزان لیست بهترین مراکز و کلینیک های زیبایی در گوهردشت کرج معرفی میکنیم تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین کلینیک های زیبایی گوهردشت کرج دست یابید، سایت پزشک کرج مرجع معرفی بهترین کلینیک های زیبایی در کل کرج می باشد و تمامی کلینیک های معرفی شده جرء بهترین ها از نظر مردم میباشد، پس با خیالی راحت میتوانید کلینیک مورد نظر خود را در زیر انتخاب کنید.

کلینیک زیبایی آوینا

کلینیک زیبایی آوینا

کلینیک زیبایی آوینا به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت شناخته شده است. این کلینیک با کادری متخصص و پزشکان متخصص و مجرب در زمینه خدمات پوست و مو، و با در اختیار داشتن دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته انواع خدمات زیبایی را متناسب با آخرین متدهای زیبایی دنیا به زیباجویان گوهردشت کرج عرضه می دارند. برای همین ما تصمیم گرفتیم که کلینیک زیبایی آوینا را در وبسایت پزشک کرج قرار بدهیم. خاطر نشان می شود که کلینیک زیبایی آوینا از امکانات آسایشی و رفاهی ویژه و در یک سالن وسیع، مجهز و آرام و پارکینگ اختصاصی برخوردار می باشد. مشتریان گرامی بدون اتلاف وقت و یک بار مراجعه به کلینیک پوست و مو آوینا از تمامی مزایای این کلینیک بهره مند شده و با رضایت و آسودگی خاطر به نتایج مطلوب دست خواهید یافت. جهت اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره درج شده زیر با کلینک زیبایی آوینا تماس حاصل نمایید. 

خدمات کلینیک زیبایی آوینا به شرح زیر است:

  • بلفاروپلاستی
  • لیزر موهای زائد
  • تزریق چربی
  • لیفت با نخ
  • جوانسازی پوست
  • کاشت ابرو
  • کاشت مو
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • و…

اینستاگرام کلینیک زیبایی آوینا

آدرس کلینیک زیبایی آوینا: کرج، گوهردشت، خیابان آزادی ، نبش یازدهم غربی ، پلاک 9
شماره تلفن: 02634092272 , 02634212545
وبسایت: www.avinaclinic.com
آدرس اینستاگرام: instagram
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه: از ساعت 9 صبح الی 19 عصر

کلینیک زیبایی سدنا

کلینیک زیبایی سدنا

کلینیک زیبایی سدنا با مجهزترین دستگاه های روز دنیا و با کادری حرفه ای به عنوان یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در گوهردشت کرج در زمینه خدمات تخصصی پوست، مو و زیبایی به شمار می رود. همچنین این مجموعه با پزشکان مجرب و خوش نام در استان البرز و بهترین ها را ارائه می دهد. حرفه ای ترین خدمات تزریق ژل و بوتاکس، تزریق چربی، لیفت با نخ، بلفاروپلاستی، جراحی چربی باکال و لیپوساکشن، مزوتراپی و سایر خدمات با جدیدترین متدهای زیبایی روز دنیا و مطابق با سلیقه شما با دقت و ظرافت ارائه میشود. کلینیک زیبایی سدنا توانسته است به صورت 96 درصد زیباجویان خود را به رضایت کامل برساند، و همین باعث شده است که ما کلینیک زیبایی سدنا را در وبسایت پزشک کرج قرار بدهیم. بدین ترتیب برای داشتن چهره زیبا، جذاب و موهای خوش فرم می توانید به این کلینیک زیبایی مراجعه نموده و از خدمات تخصصی آنها نهایت بهره را ببرید. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید در زیر با کلینیک سدنا تماس بگیرید.

خدمات کلینیک زیبایی سدنا به شرح زیر است:

  • مزوتراپی
  • تزریق بوتاکس
  • لیزر موهای زائد
  • تزریق فیلر
  • بلفاروپلاستی
  • لیفت با نخ
  • زاویه سازی فک و صورت
  • و…

اینستاگرام کلینیک زیبایی سدنا

آدرس کلینیک زیبایی سدنا: کرج، گوهردشت، نبش خیابان پنجم کلینیک زیبایی سدنا
شماره تلفن: 09369613100
آدرس اینستاگرام: instagram
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه: از ساعت 10 صبح الی 20 شب

کلینیک زیبایی دکتر شفیع زاده

کلینیک زیبایی دکتر شفیع زاده

در کلینیک زیبایی دکتر شفیع زاده تمامی محصولات دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و دارو ایران می باشند. تمامی محصولات با کیفیت و ماندگاری بالا هستند و از طریق مجاری قانونی توسط شرکت های دارای مجوز واردات وارد شده اند و ما کیفیت محصولات را کاملا تضمین می کنیم. این کلینیک زیبایی یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در گوهردشت کرج از نظر مردم می باشد. همچنین رضایت بالای مردم کرج سبب شده تا ما نام کلینیک زیبایی دکتر شفیع زاده را در وبسایت پزشک کرج قرار دهیم. کلینیک زیبایی دکتر شفیع زاده با بهره گیری از کادر پزشکی متعهد و تکنسین های دوره دیده انواع خدمات زیبایی به صورت کاملا حرفه ایی به مراجعه کنندگان عرضه می نماید. علاوه بر این با به کارگیری تجهیزات پیشرفته و دستگاه های مدرن شاهد افزایش سطح کیفیت خدمات و سرعت انجام آنها در کلینیک زیبایی دکتر شفیع زاده هستیم. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.

خدمات کلینیک زیبایی دکتر شفیع زاده به شرح زیر است:

  • بلفاروپلاستی
  • لیزر موهای زائد
  • تزریق چربی
  • لیفت با نخ
  • جوانسازی پوست
  • کاشت ابرو
  • کاشت مو
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • و…

کلینیک زیبایی دکتر شفیع زاده

آدرس کلینیک زیبایی دکتر شفیع زاده: کرج، گوهردشت، فلکه اول، برج پارمیدا، طبقه 5، واحد 504
شماره تلفن: 09379182009
وبسایت: www.drkiarash.net
آدرس اینستاگرام: instagram
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه: از ساعت 9 صبح الی 19.30 شب

کلینیک زیبایی گوهردشت

کلینیک زیبایی گوهردشت

کلینیک پوست و مو گوهردشت، یکی از کامل ترین و مجهزترین کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج است. این کلینیک تخصصی زیبایی با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته و همچنین در اختیار داشتن تیم پزشکی و تکنسین های با تجربه و کارآزموده انواع خدمات زیبایی را به زیباجویان گوهردشت کرج ارائه می نماید. این کلینیک یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در گوهردشت میباشد، که توانسته رضایت حداکثری مردم را به خود جذب کند، به همین خاطر ما نام این کلینیک زیبایی را در وبسایت پزشک کرج معرفی نموده ایم. بدین ترتیب برای تجربه بهترین خدمات زیبایی در یک فضای لوکس و مدرن زیرنظر برترین پزشکان زیبایی کشور به کلینیک زیبایی گوهردشت مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره زیر با کلینیک زیبایی گوهردشت تماس حاصل نمایید.

خدمات کلینیک زیبایی گوهردشت به شرح زیر است:

  • بلفاروپلاستی
  • لیزر موهای زائد
  • تزریق چربی
  • لیفت با نخ
  • جوانسازی پوست
  • کاشت ابرو
  • کاشت مو
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • و…

اینستاگرام کلینیک زیبایی گوهردشت

آدرس کلینیک زیبایی گوهردشت: کرج، گوهردشت خیابان اصلی بین ۹ و ۱۰ غربی ،جنب پوشاک برادران اشرفی مطب پوست و مو گوهردشت
شماره تلفن: ۰۹۱۹۲۲۴۴۶۸۰ , ۰۹۳۵۶۵۴۴۹۸۴
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه: از ساعت 16 عصر الی 20 شب

راهنمای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت

قبل از انتخاب کلینیک زیبایی باید یکسری نکات درباره یک کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج را بدانید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید، در زیر ما به شما گفته ایم که یک کلینیک زیبایی خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد، بعد از مطالعه راهنمای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی، میتوایند در بالا به بهترین کلنییک های زیبایی در گوهردشت کرج بپردازید.

.پرسنل با تجربه و متخصص

اولین ویژگی که بر انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت تاثیر می‌‌گذارد، تخصص و تجربه کافی پرسنل آن است. پرسنل باید درباره شیوه انجام روش‌های زیبایی پوست و مو و جراحی‌ها اطلاعات و دانش تخصصی داشته باشند تا بتوانند مراجعان را در مورد انتخاب شیوه مناسب راهنمایی کنند. همچنین در صورتی که تجربه و سابقه کاری داشته باشند، می‌توانند رضایت مراجعان را جلب کنند.

به طور مثال کسی‌که که بارها کاشت مو و ابرو انجام داده است، به احتمال بیشتری در کار خود توانمند است و بدون خطا کار کاشت را انجام می‌دهد. اما کسی که برای اولین بار است می‌خواهد کاشت مو انجام دهد یا مدت زمان زیادی از شروع به کار او نگذشته، احتمال خطای بیشتری دارد.

·رعایت بهداشت فردی و محیطی

یکی دیگر از ویژگی‌های ضروری بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت که موجب متمایز شدن خدمات آن از کلینیک‌های زیبایی دیگر می‌شود، رعایت مسائل بهداشتی است.

رعایت نظافت سالن و بهداشت فردی از الزامات ضروری یک کلینیک زیبایی است که اتفاقا بسیاری از مراجعان به آن حساس هستند. زیرا در شرایط آلوده احتمال انتقال بیماری‌های عفونی، بیماری‌های قارچی و باکتریایی افزایش پیدا می‌کند و مراجعان را به دردسر می‌اندازد. یک کلینیک زیبایی معتبر حتما اصول و قواعد بهداشت فردی را رعایت می‌کند و سعی می‌کند با قطع زنجیره انتقال میکروارگانیسم‌ها در محیط از سلامت متقاضیان دریافت خدمات محافظت کند.

·سیستم وقت دهی منظم

برای اینکه بتوانید از یک کلینیک زیبایی معتبر خدمات دریافت کنید، حتما نحوه وقت‌دهی کلینیک را بررسی کنید. پرسنل کلینیک زیبایی باید برای وقت مراجعان ارزش قائل باشند و آن‌ها را مدت طولانی برای دریافت خدمات در انتظار نگذارند.

تمام مراجعان انتظار دارند بدون تاخیر یا با تاخیر کمی بتوانند از خدمات مورد نظر استفاده کنند. زیرا انتظار طولانی مدت در کلینیک زیبایی موجب کلافگی مراجعان می‌شود.

·استفاده از تجهیزات و امکانات پیشرفته و به‌روز

برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت حتما به تجهیزات و امکاناتی که در کلینیک زیبایی استفاده می‌شود، توجه کنید. پیشرفت تکنولوژی در حوزه زیبایی باعث گسترش استفاده از ابزارهای مدرن برای انجام روش‌های زیبایی پوست و مو شده است. 

·دکوراسیون شیک کلینیک زیبایی

یکی دیگر از نکات مهمی که برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت باید به آن توجه داشته باشید، دکوراسیون شیک و زیبای آن است. زیبایی محیط و استفاده از رنگ‌های آرامش‌بخش و رایحه‌های دلپذیر باعث می‌شود مراجعان احساس آرامش و رضایت داشته باشند و کلینیک و خدمات متمایز آن را به خاطر بسپارند.

·دسترسی آسان به کلینیک زیبایی

مکان کلینیک زیبایی باید در جایی باشد که مراجعان بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. یعنی بتوانند از وسایل حمل  نقل عمومی برای رسیده به کلینیک زیبایی استفاده کنند یا اینکه بتوانند خودروی شخصی خود را در اطراف کلینیک زیبایی پارک کنند.

·ارائه خدمات متنوع زیبایی پوست و مو به مراجعان

یکی دیگر از ویژگی‌های مطلوب کلینیک زیبایی این است که خدمات زیبایی پوست و مو متنوعی را به متقاضیان ارائه دهد. در این صورت کلینیک زیبایی از تنوع خدمات سود می‌برد و درآمد بیشتری کسب می‌کند. علاوه بر آن مراجعان هم می‌توانند با کمترین زحمت و اتلاف وقت به خدمات متنوعی دست پیدا کنند.

·قیمت مناسب ارائه خدمات

یکی از دغدغه‌های متداول متقاضیان دریافت خدمات زیبایی قیمت آن است. بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت تعرفه‌های معقول و مناسبی برای خدمات تعیین می‌کند.

سایت پزشک کرج با هدف معرفی بهترین پزشکان و جراحان و کلینیک‌های زیبایی در کرج  معتبر راه‌اندازی شده است و سعی دارد شما را برای دریافت خدمات پزشکی و زیبایی ویژه یاری کند. اگر در فردیس کرج هستید و به دنبال کلینیک زیبایی در فردیس هستید، میتوانید به صفحه بهترین کلینیک زیبایی در فردیس مراجعه کنید.

جمع بندی

کلینیک‌هایی زیبایی با ارائه خدمات زیبایی پوست و مو به متقاضیان رضایت آن‌ها را جلب می‌کنند. در این مطلب سعی کردیم شما را با ویژگی‌های منحصربه فرد معتبرترین و بهترین کلینیک زیبایی در گوهردشت آشنا کنیم. امیدواریم این اطلاعات راهنمای مناسبی برای انتخاب کلینیک زیبایی باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

نیلوفر محمدیاری

سلام من نیلوفر محمدیاری هستم با 5 سال سابقه در زمینه تولید محتوا پزشکی و زیبایی و در سایت پزشک کرج به عنوان نویسنده فعالیت میکنم. تمام سعی و تلاش من این هست مطالبی مفید و کارآمد انتشار بدم و بهترینها رو در زمینه زیبایی و پزشکی در شهر کرج… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. کلینیک زیبایی آوینا جزء بهترین کلینیک های زیبایی در کرج هستند و پزشکان مجرب و کارآمدی دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا