پزشکاندندانپزشک

5 تا از بهترین مرکز و متخصص ایمپلنت در کرج ❤️ سال [1403]

کاشت ایمپلنت در کرج با هدف بازیابی عملکرد دندان‎ها‎ی از دست رفته، بهبود تکلم و تغذیه انجام می‎شود. اگر شما هم به‎ دلیل از دست رفتن دندان‎ها‎ی سالم خود مجبور به کاشت ایمپلنت هستید، باید به بهترین متخصص ایمپلنت در کرج مراجعه کنید. در این صورت بهترین ایمپلنت دندانی را با کمترین عارضه در لثه خودتان خواهید داشت و می‎توانید تا چندین سال از ایمپلنت‎ها‎ی دندانی استفاده کنید.

بهترین متخصص ایمپلنت در کرج

لیست بهترین متخصص ایمپلنت در کرج

حال که با ایمپلنت آشنا شدید، نوبت به معرفی بهترین متخصص ایمپلنت در کرج می‌رسد، در زیر ما به شما بهترین متخصصان ایمپلنت در کرج را معرفی کرده ایم که میتوانید به صورت مستقیم با شماره های زیر تماس بگیرید.

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر مونا معزاردلان ۰۲۶۳۲۵۴۶۴۴۷ کرج، عظیمیه – پایین تر از میدان اسبی – بلوار ولی عصر – رو به روی بیمارستان باهنر – مجتمع پزشکی پارس درمان – طبقه 5
دکتر امیر صالح ۰۲۶۳۳۴۱۷۷۰۰ کرج، مهرشهر بلوار شهرداری، نبش خیابان 223، ساختمان سهند (رستوران سیب) طبقه4 ، واحد 8
دکتر بهرام رزاقی 02634656391 کرج، کرج نو، بلوار شهید حدادی، روبروی خیابان ناصر ترابی، کلینیک سینا
دکتر پروین تمیز ۰۹۳۰۴۳۵۰۲۵۳ کرج، میدان شهدا به سمت چهارراه طالقانی، نرسیده به چهارراه طالقانی، برج شاه کرم، طبقه ۱۰، واحد ۱۰۰۱
دکتر بهاره ظفری ۰۹۳۳۳۸۸۸۰۹۰ فردیس ، بلوار اصلی بین فلکه 3 و 4 ، جنب شهر کتاب

دکتر مونا معزاردلان

دکتر مونا معزاردلان

دکتر مونا معزاردلان یکی از بهترین‌های درمان ایمپلنت و دکتر دندانپزشک حرفه ای با شماره نظام پزشکی 155262 هستند. ایشان بیش چندین سال سابقه در زمینه ایمپلنت دندان به یکی از بهترین دندانپزشک های حرفه ای در شهر کرج تبدیل شده است و با تجربه بالایی که در این زمینه دارند، به بیماران خود خدمات پزشکی درجه یک ارائه می‌کنند. ایشان یک پزشک تحصیل کرده و با علم در حوزه جراحی دندان و کاشت ایمپلنت میباشد . علت تعداد بالای مراجعه کنندگان این کلینیک ، استفاده از مواد درجه یک میباشد . ایشان با دقت ترین و با ظرافت ترین دکتر در زمینه ایمپلنت دندان میباشد . دکتر مونا معزاردلان بسیار باتجربه و ماهر هستند و توانسته‌اند رضایت بیماران خود را جلب کنند. این دکتر توانسته متقاضیان را در مشکلات مواجه با دهان و دندان یاری نماید . در ادامه راه های ارتباطی با ایشان را برایتان قرار داده ایم .

خدمات دکتر مونا معزاردلان به شرح زیر است:

  • ایمپلنت حرفه ای دندان
  • ترمیم آمالگام
  • ترمیم کامپوزیت
  • پین داخل کانال
  • پین داخل عاج
  • پلاک متحرک ارتودنسی
  •  ارتودنسی ثابت
  • کشیدن دندان
  • باز کردن آبسه
  •  جا انداختن در رفتگی مفصل
  •  جرمگیری و بروساژ

دکتر مونا معزاردلان اینستاگرام

آدرس مطب دکتر معزاردلان: کرج، عظیمیه – پایین تر از میدان اسبی – بلوار ولی عصر – رو به روی بیمارستان باهنر – مجتمع پزشکی پارس درمان – طبقه 5
شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۵۴۶۴۴۷ , ۰۲۶۳۲۵۴۶۱۰۰
ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 8 شب
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر امیر صالح

دکتر امیر صالح

دکتر امیر صالح یکی از بهترین‌ دکتر متخصص ایمپلنت در کرج هستند، ایشان بیش از چندین سال سابقه در زمینه ایمپلنت دندان کرج دارند و به یکی از بهترین دندانپزشک های ایمپلنت در شهر کرج تبدیل شده است. ایشان با درک کامل از شرایط جسمی و روحی بیماران میتواند رضایت بیمار راجلب کند . ایشان با دانشی که دارد ، میتواند با آنالیز دقیق و برسی استخوان ها ، فک و لثه بیمار تشخیص میدهد که چه نوع ایمپلنت برای بیمار انجام دهد که نسبت به هزینه صرف شده ، بهترین کیفیت را داشته باشد . دکتر صالح از بهترین برند ها برای ایمپلنت های خود استفاده میکند . تجربه و مهارت ایشان را میتوان از طریق تعداد زیاد بیماران راضی ایشان برسی نمود . برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید.

خدمات دکتر امیر صالح به شرح زیر است:

  • متخصص پروتزهای دندانی (ایمپلنت)
  • ونیر کامپوزیت
  • لمنیت
  • روکش دندان
  • عصب کشی
  • و…

دکتر امیر صالح اینستاگرام

آدرس مطب دکتر امیر صالح: کرج، مهرشهر بلوار شهرداری، نبش خیابان 223، ساختمان سهند (رستوران سیب) طبقه4 ، واحد 8
شماره تلفن: ۰۲۶۳۳۴۱۷۷۰۰
ساعت کاری :  صبح ها: 10 الی 13 بعداز ظهر ها: 16:30 الی 20:00
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر بهرام رزاقی

دکتر بهرام رزاقی

دکتر بهرام رزاقی یکی از بهترین‌های درمان ایمپلنت و دکتر دندانپزشک حرفه ای با شماره نظام پزشکی 57491 در کرج هستند. این دکتر متخصص ایمپلنتولوژیست میباشد ، در واقع  علاوه بر دوره های دندان پزشکی عمومی ، تخصص جراحی فک و کاشت دندان را گذرانده است. ایشان 27 سال سابقه حرفه ای در زمینه ایمپلنت دندان در کرج دارند و به یکی از بهترین دندانپزشک های حرفه ای در شهر کرج تبدیل شده است و با تجربه بالایی که در این زمینه دارند، به بیماران خود خدمات پزشکی درجه یک ارائه می‌کنند. ایشان در فضای مجازی توضیحات دقیقی در رابطه با انواع مسائل دهان و دندان ارائه میکند . دکتر بهرام رزاقی جراح و دندانپزشک روزهای فرد بعد از ظهر ها : 17 الی 21 در مطب کرج نو و روزهای زوج بعد از ظهر ها در مطب میدان سپاه اول خیابان جمهوری کلینیک ایران فردا حضور دارند.

خدمات دکتر بهرام رزاقی به شرح زیر است:

  • ایمپلنت حرفه ای دندان
  • کامپوزیت دندان
  • ارتودنسی
  • عصب کشی
  • و…

دکتر بهرام رزاقی اینستاگرام

 

آدرس مطب دکتر بهرام رزاقی: کرج، کرج نو، بلوار شهید حدادی، روبروی خیابان ناصر ترابی، کلینیک سینا
شماره تلفن: 02634656391  و  ۰۹۹۰۳۵۰۰۳۸۴
ساعت کاری: روزهای فرد بعد از ظهر ها : 17 الی 21
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر پروین تمیز

دکتر پروین تمیز

دکتر پروین تمیز یکی از بهترین‌های درمان ایمپلنت و دکتر دندانپزشک حرفه ای با شماره نظام پزشکی ۱۳۸۲۵۲در کرج هستند. این دکتر با داشتن مدرک معتبر در زمینه ایمپلنت دندان و مهارت و تجربه کافی در این زمینه و آشنایی کامل با تکنولوژی های روز ایمپلنت یکی از بهترین دکتر های متخصص ایمپلنت در کرج میباشد. دکتر پروین تمیز با داشتن نظم و دقت لازم در پروسه پروتز دندان و برقراری ارتباط موثر با بیماران توانسته نظر بیماران را جلب کرده و آنها با اطمینان برای کاشت دندان خود اقدام نمایند . بیماران ایشان نظرات مساعدی تاکنون نسبت به پروتز های خود داشته اند .ایشان بیش از چندین سال سابقه حرفه ای در زمینه ایمپلنت دندان کرج دارند و به یکی از بهترین دندانپزشک های حرفه ای در شهر کرج تبدیل شده است، قطعا دکتر پروین تمیز یکی از بهترین گزینه های ایمپلنت در کرج هستند.

خدمات دکتر پروین تمیز به شرح زیر است:

  • ایمپلنت
  • ارتودنسی
  • کشیدن دندان
  • جراحی دندان عقل
  • جراحی دندان نهفته

اینستاگرام دکتر پروین تمیز

آدرس مطب دکتر پروین تمیز: کرج، میدان شهدا به سمت چهارراه طالقانی، نرسیده به چهارراه طالقانی، برج شاه کرم، طبقه ۱۰، واحد ۱۰۰۱
ساعت کاری : شنبه: 10 صبح تا ۶ بعد ازظهر  سه شنبه: ۱۱ صبح تا ۶ بعد از ظهر
آدرس کلینیک :  فردیس،پایینتر از فلکه سوم، قبل از 35 غربی،بین شهر کتاب و داروخانه دکتر نیشابوری طبقه پایین
اینستاگرام :  Instagram
شماره تلفن: ۰۹۳۰۴۳۵۰۲۵۳

دکتر بهاره ظفری کلینیک کیانا

دکتر بهاره ظفری

دکتر بهاره ظفری یکی از بهترین‌ دکتر متخصص با شماره نظام پزشکی 187964 ایمپلنت در کرج هستند، این دکتر قبل از انجام کار ایمپلنت ، با برسی ها و معاینات تشخیص میدهد که آیا امکان ایمپلنت برای شخص وجود دارد یا خیر ایشان با این کار شانس ایمپلنت موفق خود را تضمین میکند . دکتر بهاره ظفری بعد از برسی بیمار و انجام عمل ایمپلنت ، مراجعات بعدی را برای چک کردن دندان بیمار در نظر میگیرد تا اطمینان کافی را ازعمل انجام شده کسب نماید. وژدان کاری ایشان همواره ایجاب کرده که منصفانه رفتار کند .ایشان بیش از چندین سال سابقه در زمینه ایمپلنت دندان کرج دارند و به یکی از بهترین دندانپزشک های ایمپلنت در شهر کرج مخصوصا فردیس کرج تبدیل شده است. در جدول زیر آدرس اینستاگرام و اطلاعات تماس ایشان قرار داده شده است . 

خدمات دکتر بهاره ظفری به شرح زیر است:

  • اطفال
  • زیبایی ونیر کامپوزیت ، لمینت
  • عصب کشی
  • ایمپلنت و پروتز
  • ترمیم و پرکردن دندان
  • سفید کردن دندان، بیلیچینگ

اینستاگرام دکتر بهاره ظفری

 

آدرس کلینیک :  فردیس ، بلوار اصلی بین فلکه 3 و 4 ، جنب شهر کتاب
شماره تماس :  ۰۹۳۳۳۸۸۸۰۹۰   ,  ۰۲۶۳۶۵۲۵۹۶۵
اینستاگرام : Instagram
ساعت کاری :  15:30 تا 20:00

ایمپلنت دندانی چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم بهترین متخصص ایمپلنت در کرج را به شما معرفی کنیم، باید در مورد ایمپلنت دندانی و عملکرد آن حرف بزنیم. ایمپلنت در واقع یک نوع دندان مصنوعی است که به ‎صورت ثابت در لثه شما قرار داده می‎شود و پس از کاشت آن می‎توانید مانند گذشته غذا بخورید و یا حرف بزنید.

ایمپلنت‎ها‎ی دندانی از دو بخش اصلی تشکیل شده‎اند‎. بخش ابتدایی که از همان ابتدای کار در لثه قرار داده می‎شود، یک بخش پیچ‎مانند است که در استخوان لثه کاشته می‎شود و می‎تواند با استخوان فک ادغام شود. بخش دوم ایمپلنت نیز روکش آن است که پس از جوش خوردن استخوان با پیچ ایمپلنت، روی آن قرار داده می‎شود، لازم به ذکر است ایمپلنت دندان بسیار کار تخصصی است و باید حتما به بهترین دندانپزشک در کرج مراجعه کنید.

چه زمانی باید کاشت ایمپلنت انجام دهیم؟

مراقبت از دندان‎ها‎ی سالم می‎تواند از بروز خرابی در دندان‎ها‎ی شما جلوگیری کند؛ اما به‎هر‎حال خرابی دندان و شکستگی آن گاهی با رعایت نکات مراقبتی، قابل کنترل نیست. کاشت ایمپلنت دندان برای دندان‎ها‎ی از دست رفته انجام می‎شود. افرادی که پس از عصب کشی دندانی و یا شکستن دندان‎ها‎، دیگر قادر به استفاده از دندان‎ها‎ی خود نیستند، باید حتما مراحل کاشت ایمپلنت را انجام دهند.

کاشت ایمپلنت دندان باید پس از خارج کردن تمامی‎بخش‎ها‎ی دندان آسیب‎دیده در لثه انجام شود. در این صورت ایمپلنت به‎طور کامل جایگزین دندان شده و مانند یک دندان طبیعی برای شما کارایی خواهد داشت. توصیه ما این است که اگر یک دندان را از دهان خودتان خارج کرده‎اید، حتما در زمان مقرر مراحل کاشت ایمپلنت را انجام دهید؛ چرا که عدم کاشت به‎موقع ایمپلنت می‎تواند باعث حرکت دندان‎ها‎ی مقابل شود و خرابی دندان‎ها‎ی دیگر را نیز به همراه دارد.

مراحل کاشت ایمپلنت در کرج

در مجموعه پزشک کرج، بهترین متخصص ایمپلنت در کرج و بهترین دکتر ارتودنسی در کرج به شما پیشنهاد می‎شود تا بتوانید کلیه مراحل مربوط به کاشت ایمپلنت را به ‎صورت ایمن و دقیق انجام دهید. مراحل کاشت ایمپلنت در کرج در اکثر مطب‎ها‎ی پزشکان به‎صورت یکسان انجام می‎شود. بنابراین، اگر قصد کاشت ایمپلنت را دارید، بهتر است که ابتدا برای انجام تک‎تک این مراحل آماده باشید. کاشت دندان مصنوعی ثابت در لثه در دو مرحله متفاوت انجام می‎شود که در ادامه آن‎ها‎ را توضیح می‎دهیم.

·مرحله اول؛ کاشت ریشه دندان

مرحله اول برای کاشت ایمپلنت دندان در کرج، مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت در کرج است. در این مرحله لازم است که افراد کاشت ریشه ایمپلنت را به‎صورت تخصصی انجام دهند و حدود 3 ماه صبر کنند تا به‎طور کامل استخوان با ریشه فلزی ایمپلنت جوش بخورد. این مرحله می‎تواند همراه با کشیدن و جراحی دندان آسیب‎دیده نیز انجام شود، که میتوانید برای جراحی دندان به صفحه بهترین جراح دندانپزشک در کرج مراجعه کنید.

·مرحله دوم؛ کاشت روکش دندان

مرحله دوم برای کاشت ایمپلنت دندان، مراجعه برای قالب‎گیری و ساخت روکش دندانی است. برای انجام این مرحله ممکن است نیاز به دو الی سه بار مراجعه به متخصص ایمپلنت در کرج داشته باشید. در اولین مراجعه از دندان اصلی و دندان‎ها‎ی مجاور قالب‎گیری انجام می‎شود تا یک داده دقیق از شرایط و وضعیت دندان‎ها‎ی شما بدست بیایید. سپس قالب ایجاد شده از دندان‎ها‎ به آزمایشگاه ارسال می‎شود و با متریال‎ها‎ی مناسب، مراحل ساخت روکش دندان انجام می‎شود. در نهایت پس از آماده شدن روکش دندان، متخصص ایمپلنت مراحل نصب روکش را انجام می‎دهد و با کمک سیمان‎ها‎ی مخصوص روکش را روی دندان محکم خواهد کرد.

اهمیت مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت در کرج

کاشت ایمپلنت در سال‎ها‎ی اخیر بیش از قبل از کرج انجام می‎شود. همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی متقاضی کاشت ایمپلنت برای بازیابی شرایط مناسب خودشان جهت خوردن غذا و صحبت کردن باشند. مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت در کرج به شما این امکان را می‎دهد تا بدون خطا، بهترین ایمپلنت را در لثه خود بکارید و از زندگی کردن با یک دندان مصنوعی ثابت لذت ببرید، توجه کنید اگر در محله فردیس و گوهردشت کرج هستید میتوانید به صفحه متخصص ایمپلنت در فردیس کرج و به صفحه بهترین متخصص ایمپلنت در گوهردشت مراجعه کنید و مراحل ایمپلنت خود را شروع کنید.

متاسفانه برخی از افراد به بهانه کاهش هزینه‎ها‎ی خودشان به یک متخصص بی‎تجربه مراجعه می‎کنند، ولی نتیجه خوبی از کاشت ایمپلنت نمی‎بینند. اگر برای شما مهم است که مراحل کاشت ایمپلنت دندان را به‌صورت حرفه‎ای و تخصصی انجام دهید، کافیست که به بهترین متخصص ایمپلنت در کرج مراجعه کنید.

عوارض کاشت ایمپلنت دندان نزد پزشکان غیرماهر

یکی از دلایلی که باعث شده افراد به دنبال بهترین متخصص ایمپلنت در کرج در مجموعه پزشک کرج باشند، جلوگیری از عوارض کاشت ایمپلنت به‎صورت غیر اصولی است. هر چقدر کاشت ایمپلنت غیر دقیق و با مهارت کمتری انجام شود، احتمال بروز عوارض زیر وجود دارد. بنابراین، باید به‎عنوان یک فرد متقاضی کاشت ایمپلنت تلاش کنید تا این کار را نزد یک پزشک متخصص انجام دهید.

·عفونت

کاشت ایمپلنت دندان معمولا منجر به عفونت نمی‎شود؛ اما اگر نکات مراقبتی از سوی پزشک رعایت نشود و توضیحات لازم نیز به بیمار داده نشود، احتمال بروز عفونت وجود دارد که در نهایت ممکن است منجر به از دست دادن ایمپلنت دندانی شود.

·پس زدن ایمپلنت

پس زدن ایمپلنت دندان که در اثر عفونت ایمپلنت ایجاد می‎شود، می‎تواند هزینه‎ها‎ی زیادی را به‎همراه داشته باشد. اگر متقاضی کاشت ایمپلنت هستید و می‎خواهید دوام ایمپلنت در لثه شما حفظ شود، تلاش کنید که نزد بهترین متخصص ایمپلنت در کرج بروید.

·عدم هماهنگی ایمپلنت با سایر دندان‎ها‎

کاشت ایمپلنت به‎ویژه در مرحله قالب‎گیری باید به‎صورت تخصصی انجام شود. در غیر این صورت ممکن است روکش ساخته شده با دیگر روکش‎ها‎ از نظر رنگ و ساختار مطابقت نداشته باشد. این موضوع جویدن و غذا خوردن را دچار اختلال می‎کند.

بهترین متخصص ایمپلنت در کرج کیست؟

اگر قصد مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت در کرج را دارید، می‎توانید نظرات بیماران قبلی را بررسی کنید و بر اساس آن‎ها‎ پیش بروید. معمولا پزشکان ماهر دارای تعداد بیماران بیشتری نیز هستند و نظرات مثبت بیماران نیز برای آن‎ها‎ بیشتر است. در سایت پزشک کرج می‎توانید لیست بهترین متخصصین ایمپلنت در کرج را مشاهده کنید که تا به‎امروز جراحی‎ها‎ی موفقی را برای کاشت ایمپلنت در کرج انجام داده‎اند‎.

سخن پایانی

بهترین متخصص ایمپلنت در کرج همراه شماست تا به شما برای کاشت ایمپلنت به‎صورت ایمن و بدون مشکل کمک کند. اگر هدف شما از کاشت ایمپلنت، بهبود شرایط غذا خوردن و جویدن است و به سلامت خودتان نیز فکر می‎کنید، حتما نزد یک متخصص جراح باتجربه این کار را انجام دهید. در غیر این صورت احتمال پس زدن ایمپلنت دندان و بروز عفونت در اثر عدم کاشت اصولی ایمپلنت دندانی وجود دارد.

5/5 - (2 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. دکتر ایمپلنت کرج رو اینجا پیدا کردم، و خیلی راضی هستم ازتون خیلی اطلاعات مفیدی بهم دادید، درود برشما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا