مطالب پزشکی

قیمت کامپوزیت دندان جلو چقدر است؟❤️ [قیمت + برند کامپوزیت]

دندان‌های جلو نقش مهمی در زیبایی لبخند شما دارند. داشتن دندان‌های پر کرده، بد شکل یا ناهموار می‌تواند زیبایی لبخند و ظاهر شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. اگر به دنبال بهبود ظاهر و سلامت دندان‌های خود هستید می‌توانید از کامپوزیت استفاده نمایید. استفاده از کامپوزیت دندان باعث می‌شود دندان‌های شما به شکل یکنواخت، صاف و صیقل داده شده به نظر برسند.

قیمت کامپوزیت دندان جلو

قیمت کامپوزیت دندان جلو و فک بالا یکی از مهم‌ترین مسائلی است که افراد می‌خواهند درباره آن بدانند. کامپوزیت انواع مختلفی دارد که از نظر استحکام، رنگ، مواد به کار رفته، برند، محل قرارگیری و… با هم تفاوت دارند. همه این موارد می‌تواند تاثیر زیادی بر قیمت کامپوزیت دندان جلو داشته باشند. ما در این مقاله قیمت کامپوزیت دندان جلو بر اساس برندهای مختلف را توضیح داده‌ایم. پس اگر می‌خواهید در این باره بیشتر بدانید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قبل از دیدن قیمت کامپوزیت دندان، خیلی از خانم ها به دنبال کامپوزیت دندان خرگوشی می باشند و میخوان طرح خرگوشی برایشان کامپوزیت زده شود، ما در مقاله کامپوزیت دندان خرگوشی به صورت جامع و کامل راجب این نوع و طرح کامپوزیت صحبت کردیم.

جدول قیمت کامپوزیت دندان جلو

قیمت کامپوزیت دندان جلو بر اساس برند آن متفاوت خواهد بود. این اصلی‌ترین فاکتور در تعیین هزینه‌ها است. از همین رو در جدول زیر قیمت کامپوزیت بر اساس برندهای مهم معتبر و شناخته شده آورده شده است:

جدول قیمت کامپوزیت دندان

نام برند

معرفی برند

قیمت برند

اسپیدنت

کامپوزیت اسپیدنت توسط کمپانی به همین نام در کره جنوبی تولید می‌شود. این کمپانی در سال ۱۹۹۷ اولین شرکت تولید محصولات دندانپزشکی خود را تاسیس نمود. به دلیل کیفیت بالا امروزه این برند محبوبیت زیادی در بین دندانپزشکان پیدا کرده است.

600000 تا 750000   تومان

سولافیل

سولافیل یک برند انگلیسی شناخته شده در زمینه ساخت کامپوزیت دندان است. محصولات این شرکت بر پایه کامپوزیت هیبریدی ساخته می‌شوند. استحکام زیبایی و دوام از مهمترین ویژگی‌های محصولات این شرکت است.

800000 تا 950000 تومان

شوفو

این برند ژاپنی محصولات خود را بر اساس ماده رزین و از نوع نانو هیبرید تولید می‌کند تا منجر به افزایش پولیش‌پذیری و مقاومت بالا کامپوزیت شود.

1100000 تا 1400000 تومان

SDI

کشور استرالیا سازنده کامپوزیت اس دی آی است. محصولات این شرکت از استحکام بالا، پولیش پذیری عالی و عدم چسبندگی به اینسترومنت برخوردار هستند.

700000 تا 950000 تومان

آکسفورد

این کامپوزیت در کشور آلمان تولید می‌شود. به دلیل وجود فیلر تقویت شده، این نوع کامپوزیت‌ها از مقاومت بالا در برابر سایش و تغییر رنگ برخوردار هستند.

1500000 تا 1700000 تومان

توکویا ما

کمپانی توکویاما یک شرکت ژاپنی است که بیش از یک قرن در زمینه تولید داروهای با کیفیت فعالیت می‌کند. این یکی از بهترین برندهای کامپوزیت دندان است که بیش از ۲۰ طیف رنگی کامپوزیت تولید می‌کند.

1400000 تا 2500000 تومان

زنیت

کمپانی تولید کننده این نوع کامپوزیت کشور آلمان است. این شرکت برای تولید محصولات خود اکسید زیرکونیوم، ‌ سیلیکات و مواد معدنی و فلزی مختلف را با هم ترکیب کرده تا کامپوزیت در برابر سایش و پارگی مقاوم باشد.

1250000 تا 1750000 تومان

گرادیا

این نوع کامپوزیت میکروهیبریدی توسط کمپانی ژاپنی در بازار عرضه می‌شود و به دلیل ساختار چند وجهی و فیلر بالای ذرات، از استحکام مقاومت بالای برخوردار است.

1800000 تا 2500000 تومان

IPS

این کامپوزیت اولین بار توسط کشور آلمان معرفی شد و به دلیل استفاده از فناوری‌های پیشرفته در سال‌های اخیر به یکی از برندهای معتبر در جهان تبدیل شده است.

2500000 تا 5000000 تومان

بیسکو

این یک برند معتبر آمریکایی است که سال‌ها در ساخت انواع کامپوزیت‌های دندانی سابقه دارد و از سال ۱۹۸۱ فعالیت خود را به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرفته تولید کامپوزیت در جهان آغاز نمود.

1600000 تا 1800000 تومان

کامپوزیت اپالیس FGM

این نوع کامپوزیت یکی از محصولات کمپانی برزیلی FGM است. این شرکت در سال ۱۹۹۶ اولین ژل سفید کننده دندانپزشکی را به صورت گسترده در برزیل تولید کرد. این شرکت محصولات خود را بر پایه رزین و از نوع میکروهیبرید تهیه می‌کند. حساسیت کم به نور و درخشندگی بالا، از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این شرکت است.

600000 تا 900000 تومان

سارمکو

این شرکت توسط یک شیمیدان در سال ۱۹۸۷ در کشور سوئیس تاسیس شد. این شرکت محصولات مختلف دندانپزشکی تولید می‌کند. مهم‌ترین محصول آن کامپوزیت دندان است که به دلیل کیفیت بالا تاکنون توانسته گواهینامه‌های متعدد و معتبر بین‌المللی کسب نماید.

1400000 تا 1750000

کامپوزیت چیست؟  

تصویر اینفوگرافیک قیمت کامپوزیت دندان جلو

کامپوزیت یک راه حل موثر برای ترمیم دندان‌های آسیب دیده است. در واقع این یک نوع پوشش است که روی سطح دندان‌ها قرا گرفته و باعث می‌شود دندان‌ها به شکلی صاف و یکدست کنار هم قرار بگیرند. سرامیک، سیلیس وکوارتز مهمترین موادی هستند که برای ساخت کامپوزیت استفاده می‌شوند. نوع این مواد تاثیر بسیار زیادی بر بالا رفتن مقاومت کامپوزیت دارد. هرچه میزان مواد به کار رفته از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، استحکام کامپوزیت نیز بیشتر خواهد شد. کامپوزیت به دو شکل مستقیم و غیرمستقیم روی دندان‌ها قرار می‌گیرد:

 

کامپوزیت دندان مستقیم

به طور معمول این نوع از کامپوزیت دندان از ماده رزین ساخته شده که در مطب دندانپزشک و در همان جلسه ابتدایی روی دندان‌های شما قرار می‌گیرد، امروزه با استفاده از فناوری نانو می‌توانید حفره‌ها و فاصله‌های بین دندانی را در یک جلسه ترمیم کنید. اگر به دنبال یک دکتر و متخصص کامپوزیت هستید سایت پزشک کرج به شما پیشنهاد میکند به صفحه بهترین دکتر کامپوزیت در کرج مراجعه کنید. 

شاید برایتان سوال باشد که آیا برای کامپوزیت دندان تراش میخورد یانه؟ یا شاید این سوال برایتان پیش آید که آیا کامپوزیت باعث پوسیدگی دندان میشود؟ سایت پزشک کرج درباره کامپوزیت دندان به صورت کامل در 2 لینک قبلی که برایتان گذاشته شده، به سوال هایتان پاسخ داده است.

کامپوزیت دندان غیر مستقیم

آماده‌سازی این نوع کامپوزیت زمان‌بر است و پس از قالب‌گیری دندان‌ها باید در لابراتوارهای دندانپزشکی ساخته شود. سپس‌ با استفاده از یک لایه چسب کامپوزیت روی دندان قرار می‌گیرد. این نوع از کامپوزیت مقاومت و دوام بالایی دارد. به همین دلیل قیمت کامپوزیت دندان جلو به صورت غیر مستقیم نسبت به نوع مستقیم بیشتر است.

مزایای استفاده از کامپوزیت دندان جلو

حال که با انواع برند و قیمت کامپوزیت دندان جلو آشنا شده‌اید، بهتر است درباره مزایای استفاده از انواع کامپوزیت نیز بیشتر بدانید. در زیر مهم‌ترین مزایای استفاده از کامپوزیت برای دندان‌های جلو اشاره شده است:

  • با استفاده از کامپوزیت می‌توان شکل بد دندان، فاصله بین دندان‌ها، فرم و رنگ کدر دندان‌ها را اصلاح نمود.
  • این تکنیک به پر کردن حفره‌های دندان، ایجاد استحکام دندان‌های لق و ترمیم شکستگی‌های دندان کمک می‌کند.
  • کامپوزیت بدون درد و نیاز به داروی بی‌حسی انجام می‌شود.
  • شما می‌توانید سریع و آسان حتی در یک جلسه دندان‌های خود را ترمیم و سفید کنید.
  • با اصلاح عیوب و مشکلات ظاهری دندان شما، اعتماد به نفس بیشتری هنگام مکالمه با افراد خواهید داشت.
5/5 - (1 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا